locatie foto's vanaf nu - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Luuk Goes - WaarBenJij.nu locatie foto's vanaf nu - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Luuk Goes - WaarBenJij.nu

locatie foto's vanaf nu

Door: luuk van der goes

Blijf op de hoogte en volg Luuk

09 November 2011 | Vietnam, Hanoi

:SMS update:: 9 november 2011 :
Net terug in hotel,na wat eten en drinken,net uit de lift en in mijn kamer en alles is opeens donker: we hebben geen stroom meer.Absolute stilte nu zonder airco

:SMS update:: 10 november 2011 :
Stroom was vanochtend om 4 uur terug, ontbeten, ingepakt, zonnetje staat aan de hemel, dus helemaal klaar v n nieuwe dag. Tot laters

:SMS update:: 10 november 2011 :
Steken nu een enorme rivier over op n pont volgepakt mensen,brommers en onze fietsen, zijn nu over de helft en de chauffeur kijkt vol vertrouwen :p

:SMS update:: 10 november 2011 :
We hebben t ruimschoots overleefd, echte bapau gegeten met suikerrietsap. Nu onder n afdak een echte tropische regenbui aan t bewonderen met heel veel mensen

:SMS update:: 10 november 2011 :
Na twee bhoedistische tempels en hele grote vliegende vleermuizen (spanwijdte ca 1 mtr) gezien te hebben nu richting van n luxe hotel met zwembad ;)

enorme kamer...rest komt later ;)

• 09 November 2011 - 16:09

Inge:

Hoi!
    Leuk om de foto's meteen te zien! Jammer dat het niet zulk goed weer is maar volgens de weersverwachting komt het zonnetje eraan?!

Veel plezier daar!!

• 09 November 2011 - 18:59

Anna:

Gelukkig zat je niet in de lift toen de stroom uit viel haha!!

• 09 November 2011 - 19:31

Marty:

Hoi Luuk de verslagen gelezen en de foto's globaal bekeken. Zo te zien gaat het allemaal prima en vermaak je je wel. Leuk om op de hoogte te blijven. Geniet ervan, lijkt me overigens geen probleem.
    Gr Marty

• 10 November 2011 - 22:45

Jan En Marja:

Ha Luuk, net even alle foto´s door gekeken wow mooie plaatjes, fijne sferen....mooie herinneringen. Geniet ervan!! Groetjes van ons

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Fietsen in Vietnam en Cambodja