Naar Tiger eiland en Cambodja - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Luuk Goes - WaarBenJij.nu Naar Tiger eiland en Cambodja - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Luuk Goes - WaarBenJij.nu

Naar Tiger eiland en Cambodja

Door: luuk van der goes

Blijf op de hoogte en volg Luuk

14 November 2011 | Vietnam, Can Tho

:SMS update:: 14 november 2011 :
De dag start met wat regen, maar het eerste stuk is met de bus naar een ferry, dus weinig last daarvan...

:SMS update:: 15 november 2011 :
Enerverende nacht waar het water mijn bed op de verande in liep :( weer fris en fruitig (nou ja n beetje klam) voor de laatste dag vietnam

:SMS update:: 15 november 2011 :
Eerste 20 van de laatste 45km er op zitten..drukke weg met veel kuilen langs het water...

:SMS update:: 15 november 2011 :
Ook de 2e 20 zijn gereden, na t vlakke land van vietnam zijn de bergen van cambodja nu vlakbij

:SMS update:: 15 november 2011 :
En wat smaakt verse, koude palmsuiker stroop dan heerlijk ;)

:SMS update:: 15 november 2011 :
Na nog 10 km aangekomen op ons resort. De laatste nacht in vietnam. No wifi dus pas morgen weer communicatie ;)

:SMS update:: 15 november 2011 :
Vanavond met oa karaoke afscheid genomen van onze vietnam crew. Vanaf morgen cambodjaanse chauffeur,guide en mechanicien

:SMS update:: 16 november 2011 :
Nu met de bus onderweg naar cambodja, nee marty niet fietsen in die bergen. Je moet je grenzen weten (dat geldt ook voor karaoke, corinne :))

:SMS update:: 16 november 2011 :
De grens gepasseerd op een ongekende rustige wijze, het is blijkbaar al te warm om j druk te maken. Alles over gebracht naar n nieuwe met nieuwe crew

:SMS update:: 16 november 2011 :
Cambodja ziet r n beetje uit als vietnam,maar heeft n eigen geschienis, op weg naar de 'killing fields'

:SMS update:: 16 november 2011 :
Killing fields zijn huiveringwekkend! Waar de drang naar macht de mens toe kan leiden..verder vergelijkbaar met concentratiekampen,etc

:SMS update:: 16 november 2011 :
Ook hier in phnom phen kost eten weinig, is de temp hoog is r veel te zien en drink je cocktails voor 2,5 dollar. Helaas is de internet verbinding hopeloos..

:SMS update:: 17 november 2011 :
Vandaag n dag vrij om te zwerven in phnom phen, een gezellige stad met een boulevard. Morgen een 6 uur durende busrit naar siem reap...

:SMS update:: 17 november 2011 :
heb 2 andere levensgenieters bij me die ook niet naar t museum wilden;) zwerven door de stad bij 35C genietend van koude shakes etc en hebben veel lol

:SMS update:: 17 november 2011 :
Na uren zwerven ons per tuktuk aflaten zetten op n terras aan de boulevard dicht bij t hotel. Gaan genieten van veel koud bier :D

• 15 November 2011 - 15:20

Corinne:

Kan jij zingen dan?

• 15 November 2011 - 20:56

Marty:

Bergen in cambodja dus nu gaat het echte fietsen pas beginnen voor je. Geeft het een zeef voelen weer eennieuwe dimensie

• 16 November 2011 - 05:41

Corinne....:

Oops ik heb je al aangemeld voor een gastoptreden tijdens onze zakelijkse kerstbrunch in december ;-)

• 16 November 2011 - 13:32

Harm:

Treurig dat dit soort dieptepunten uit de geschiedenis vaker voorkomen...

• 16 November 2011 - 18:21

Harm:

Waar is de Mac als je ze nodig hebt? ;-))

Maar ook in Phnom Phen hebben ze bij de Mac geen cocktails, moeilijke keuze....

Verslag uit: Vietnam, Can Tho

Fietsen in Vietnam en Cambodja