AnnaPurnu Base Camp trek - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Luuk Goes - WaarBenJij.nu AnnaPurnu Base Camp trek - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Luuk Goes - WaarBenJij.nu

AnnaPurnu Base Camp trek

Door: luuk van der goes

Blijf op de hoogte en volg Luuk

28 Oktober 2009 | Nepal, Kathmandu

Geen verhalen de komende 12 dagen...
:SMS update:: 28 oktober 2009 :
En er is weer n power down, dus eten by kaarsen en spaarlampen ;-) net op tyd klaar met t msn-en met ivar. Namaste uit kth

:SMS update:: 29 oktober 2009 :
Byna in pokhara :-) haarspeldbochten langs ravynen waar ook nog ingehaald wordt door een tropisch landschap met de himalya op de achtergrond steeds dichterby komend.onze bus heeft t gehaald,zag onderweg een aangereden door vrachtwagen en n ander omgevallen. De steen van cees werkt dus ;-) namaste

:SMS update:: 29 oktober 2009 :
Ik geniet van de stilte aan t lake van pokhara. T verschil met kth is enorm en de besneeuwde toppen van de himalaya maken t helemaal compleet. Wat heeft n mens eigenlyk nog meer nodig ? ;-)


  • 28 Oktober 2009 - 16:08

    Nancy:

    Hoi,

    Net even alles gelezen en het klinkt allemaal geweldig. Ik ben super jaloers, maar het is je van Harte gegund.

    Geniet van iedere seconde want ook al lees ik heel herkenbaar dat het lijkt alsof je al weer zolang op pad bent, voor je het weet zit het er weer op.

    Groeten uit koud en klein beetje zonnig Nederland.

  • 28 Oktober 2009 - 17:08

    Joop Dineke:

    Hey Luuk,
    leuk om je verslag te lezen en je foto's erbij te zien. Oosterse herinneringen borrelen bij Joop weer naar boven. Veel wandelplezier de komende weken daar op het dak van de wereld...

  • 29 Oktober 2009 - 07:27

    Marion:

    tussen 2 wassen door even de mail checken ;-) fijn zo'n updatetje van jou. Ook ben ik blij dat je Cees'steen hebt. Dan kom je overal heelhuids aan. Geniet ervan en blijf vooral de updatetjes sturen. Marion

  • 29 Oktober 2009 - 08:10

    Cees Roele:

    Al vaker tegen je gezegd : Ik ben jaloers, zeker nu ik je verhalen lees. Zondagochtend nog zitten denken, als ik nu mijn koffer pak haal ik dat vliegtuig nog. Niet van gekomen ...
    Ik had die bustocht met mijn reisziekte niet overleefd ;-( Steen of geen steen. Blijf genieten van iedere seconde. De wereld is nog zo mooi ....
    Goede reis, Groetjes, Cees

  • 29 Oktober 2009 - 10:03

    Renate:

    wauw je bent er al.
    ja pokhara is werkelijk zo anders dan kth!
    luuk het gaat alleen maar mooier worden!
    geloof (me i have seen it all!)HEEL VEEL PLEZIER OP TREK ABC!!!

  • 29 Oktober 2009 - 10:33

    Brit Hammer:

    Geweldig! :-)

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Nepal - 2009

Recente Reisverslagen:

19 November 2009

Nagenieten

15 November 2009

Kloosters, stupa's en de lokale bus

13 November 2009

Wolken in Nagarkot en regen in KTH

10 November 2009

Kth inside

10 November 2009

The road from Pokhara to Kathmandu
Luuk

Nepal vakantie

Actief sinds 01 Okt. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 13608

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 13 December 2015

Patagonie en Iguazu

05 November 2011 - 22 November 2011

Fietsen in Vietnam en Cambodja

25 Oktober 2009 - 17 November 2009

Nepal - 2009

Landen bezocht: