Pokhara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Luuk Goes - WaarBenJij.nu Pokhara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Luuk Goes - WaarBenJij.nu

Pokhara

Door: luuk van der goes

Blijf op de hoogte en volg Luuk

06 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Hoi allemaal,

weer terug in Pokhara...de trek is een onvergetelijke ervaringen van mooie vergezichten, smalle bergpaadjes, diepe ravijnen, koude nachten..veel bergen over die daarna natuurlijk ook weer afgedaald moesten worden...door beekjes...over bruggen en bruggetjes..vele watervallen en watervalletjes...eigenlijk veel te veel om op te noemen...de foto's vertellen niet wat ik gezien heb....laat staan wat ik geroken, gehoord en geproefd heb...de vrolijkheid en vriendelijkheid van de mensen is onvoorstelbaar als je ziet wat ze hebben...of beter gezegd niet hebben...vandaag een wond van n vinger van een jochie schoongemaakt...denk 12 jaar of zo.. ging naar school...maar moest ook werken omdat zijn vader ziek is...had met een steen op zijn vinger geslagen..lang verhaal...maar dan pas besef je hoe rijk wij zijn...kwam in een bos een bord tegen...dat medische hulp nog een uur lopen was...en dus berg op en af...

vanmiddag in een tibettaans restaurant gegeten voor wel geteld 5 euro...ik heb met 15 euro bijbetalen een grote kamer met dakterras en uitzicht op de himalaya...het kost hier echt allemaal niets...

morgen een sight-seeing van Pokhara, overmorgen luieren aan het meer....en dan weer terug richting Kathmandu....

heb een kleine selectie van foto's op mijn site geplaatst..kan bijna niet kiezen...

laat t hier even bij...

Namaste uit Pokhara...

• 09 November 2009 - 16:16

Cees Roele:

Hoi Luuk, Ja wat moet ik hier nou op antwoorden !!! Wat een reisverslag. Nu weer teruggekeerd in de 'bewoonde' wereld incl. internet. Gave foto !
    Blijf genieten !!!

Groetjes, Cees

• 13 November 2009 - 14:07

HansieG:

Hi Luuk,

Heb het allemaal wel een beetje gevolgd zo die reis
    van je. Net een beetje Indiana Jones achtig in de goede zins des woords natuurlijk. Want daar is weinig commercieels te melden. Volgens mij heb je het enorm naar je zin gehad. Wij hier ook trouwens en ook hier zat avontuur zoals je zelf al zegt met je baan. Kan je misschien ook nog rustig even blijven daar. Het UWV betaald straks wel.
    He Zie je woensdag wel en ben zeer benieuwd naar het "liveverslag".

gr hans

• 18 November 2009 - 19:34

Koos:

Hoi Luuk,

Welkom teurg, in ons kleurrijke herfst der lage landen.